2020. március 24., kedd

Új, címkés Dorina Workout sportmelltartó (75A / 75B) - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Új, címkés
DORINA
Workout sportmelltartó.
Beleírt méret 75A, de szerintem ettől nagyobb, inkább 75B-re ideális.
Model: DORINA WORKOUT Moulded Sport Bra
Garantáltan eredeti, márkaboltban vásároltam!
Mell alatti körmérete 60cm alapban, de 80cm-ig kényelmesen enged.
Hagyományos fazonnal, nagyon kényelmes és jó tartást biztosít. A kosár felő részén és oldalán hálós rész biztosítja a szellőzést.  
Hátul 3 különböző méretre állítható kapoccsal, állítható vállpántokkal.
Anyagösszetétel: 51 % polyamid, 26% poliészter, 18 % elasztán, 5 % pamut.  
Teljesen új, címkés, sosem használtam!!! Ici - pici hibája, hogy a boltban (vagy raktárban) a jobb oldali pántja minimálisan sárgásra színeződött valamitől, így vettem én is! Ez több, mint valószínű, hogy mosással kijön belőle, én nem mertem próbálkozni, mert akkor már nem lett volna vadiúj és a címkéjét is le kellett volna vennem. Ez csak nagyon közelről látható, abszolút nem észrevehető, a képeken sem látszik, csupán korrektnek tartottam megemlíteni!
Teljesen új, címkés, csomagolt termék, sosem használtam!
Az első kép katalógusfotó, ugyanez a sportmelltartó látható a modellen felvéve! Az összes többi saját készítésű kép!
Ha bármi kérdésed maradt, tedd fel nyugodtan, igyekszem gyorsan válaszolni!!!
 
Szeretsz divatosan, márkás ruhákban öltözködni? Mindezt elfogadható áron szeretnéd megtenni? Akkor érdemes szétnézni az aukcióim között, mert rengeteg luxus minőségű rucit találsz megfizethető áron. Gyorsan megunom a dolgaimat, így alig használt, hibátlan állapotú (sokszor teljesen vadiúj, címkés) rucikat kínálok eladásra...
A futás megszállottjaként rengeteg futócuccot is felhalmoztam, amiket nem tudok kihasználni, így sok futó terméket - rucikat, cipőket, kiegészítőket is - találsz a termékeim közt!  
A kínálatomat folyamatosan újítom, ezért ha nem akarsz lemaradni a legújabb feltöltéseimről, érdemes a "kedvenc eladóid" közé tenni, így E-mailben értesülhetsz az újdonságaimról ; )


Jelenlegi ára: 1 200 Ft
Az aukció vége: 2020-04-14 17:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése