2017. december 31., vasárnap

Sony Ericson mobiltelefon,hagyományos - Jelenlegi ára: 8 500 Ft

A képeken látható csodálatos kis Sony Ericson, ami mekkora nagy szám volt, mikor betört! az mostanra már bugyuta kis játékaival stb.. blabla blabla
aki tzdja miról van szó, az nálam is jobban tudja, aki meg nem az olvasson a neten utána
Sose voltam nagy telefon guru és szégyen , nemszégyen, de sosem érdekelt, hogy hányas széria, amit használok! Megbizható-e vagy se?
Szval, ez a telo a legjobb Sony ericson  a világon
hogy milyen szolgáltató volt? Azt se tudom, mivel mindegyiknél voltam már, feltöltősbe meg fizetősbe -ahhoz meg lusta vagyok , hogy szétszedjem(még eltöröm)
Lényeg, h félévente előveszem-bekapcsolom-és láss csodát! Nincs lemerülve az akksija, szinte fullon van! Ezen mindig meglepődöm)A mai félnapos okostelók aksija után-hogy feltötltött powerbankkal kell kilépnem az utcára
szval, jó telo, megkímélt is , eredeti is, lényeg, h múködik-aztán az ember vagy elteszi gyűjtibe vagy tesz bele kártyát  , amilyet csak akar.. mivel ez kártyafüggetlen
szétnéztem, tájékozódtam-hogymennyi az annyi-találtam ocsóbban(de nem ilyet)de van drágábban is-szintén ettől használtabb-egy arany középutat választottam, akinek kell elviheti kikiáltásin-az aukció lejártakor
-és persze, ismételten megkérek minden idelátogatót, hogy a "szerintem ennyit meg amnnyit ér" meg nekem ennyit meg amannyit ér-ideáiktól kiméltetni szívekedjenek!

Jelenlegi ára: 8 500 Ft
Az aukció vége: 2018-01-20 21:38 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése