2019. szeptember 28., szombat

Waffen SS M42 zubbony (LAH jelzésekkel) - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képen látható M42-es zubbony. Waffen SS jelzésekkel (a képeken a rúnákat a önkényuralmi jelképekről szóló törvény miatt cenzúráztam, a valóságban természetesen megvannak). Kis méretű kb. 48-as (vagy 46-os).  
Amit tudni kell róla:  alapvetően filmforgatásra volt használva (ezért foltos, ezeket külön fotóztam). Amikor hozzám került, egyszer elvittem tisztítani és újra festettem a kopott gombjait. Kapott még új karsast, valamint LAH vállapot és karszalagot, illetve súlykampót.  
Annyi szépséghibája van a jelzéseknek, hogy a karsas háború végi, de ehhez jobban illene a háború eleji. Már megvettem a háború eleji karsast, de még nem cseréltem le a jelzést. Amennyiben igényli, a vevőnek ajándékba adom a zubbonyhoz a háború eleji karsast.  
Én a személyes átvételt preferálom (Budapesten belül), de előre utalást követően a postázás is megoldható (a postaköltség a vevőt terheli).  
Az eladó teljes mértékben elhatárolódik az önkényuralmi jelképek mögött megbúvó eszmeiségtől!

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2019-10-19 14:50 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése