2016. január 27., szerda

EXKLUZÍV ! Shiseido szemhéjfesték -tükrös + ecset - Jelenlegi ára: 699 Ft

az aukció tárgya : EXKLUZÍV : Shiseido márkájú tükrös és saját ecsetjével ( eredetileg 4 szinű ) de már 3 szint tartalmazó szemhéjpúder .
HA TÖBB TERMÉKEMRE SZERETNÉL LICITÁLNI ÉS AZOK KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOKBAN JÁRNAK LE : 10 naponta az addig megnyert termékeket árát kérem szépen átutalni! köszönöm 
Kérem , hogy minden képet alaposan nézzen meg , és ne 1 kép megnézése alapján licitáljon, vásároljon. a képek sok mindent elárulnak és sok sokszor sok hasznos dolog olvasható rajtuk.
LICITET CSAK NAGYON ALAPOSAN MEGINDOKOLT ESETBEN TÖRLÖK!!!! -kérlek ezt vedd figyelembe. Köszönöm!
A POSTÁZÁSRÓL / POSTÁRÓL FONTOS : AZ EGYIK VEVŐ VÉLEMÉNYE ! Kedves ..... Képzeld el, hogy amit április 11-én elküldtél , azt én ma kaptam meg. azaz nem mindig az eladó a lusta , aki későn postáz ! ÉRKEZETT EZ AZ EMAIL: jún. 11.
A szállitási és garanciális feltételeket kérem mi! ndenképppen olvassa el !  
HA TÖBB TERMÉKEMRE SZERETNÉL LICITÁLNI ÉS AZOK KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOKBAN JÁRNAK LE összegtől függően a licit lejárata után 7 napon belül részutalást kérek.  
KÉREM  HA MEGNYERT EGY TERMÉKET MINDENKÉPPEN A REGISZTRÁLT EMAIL CIMÉRŐL  IRJON NEKEM , mert sajnos ha más email cimről jön én már nem tudom követni, ha értékelést adok le én a vaterán megadott email cím alapján keresem ( hiszen másikat nem is tudhatok ! ) a megnyert áru tulajdonosát és emiatt adtam már le semleges értékelést , mert a partner nem a vaterán megadott emial címről írt számomra. Köszönöm !
A háztartásomban fellelt csomagolóanyagokat részesitem előnyben ( előtte nylonba téve ) és vastagon ragasztózva, ezért ne díszcsomagolásban várdd a terméket . Bubis, vagy postakész  boritékban sem, időm nincs 2 x sorban állni a  postán , előre pedig több darabot véve  befektetni nem sze! retnék.  Tehetném dobozba is , de akkor a vásárló töb! bet fizetne a postáért ami szerintem felesleges.
PÉNZT  CSAK AKKOR  FIZETEK VISSZA  HA A KÁRTÉRITÉST -  HA ELTÜNT EGY KÜLDEMÉNYEM  A POSTÁTÓL MEGKAPTAM !  - ajánlott  szelvényt  3 hónapig örzök meg.  
POSTÁZÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK a  szállitási  és  garanciális fül alatt találhatók .  
Köszönettel: fendi 


Jelenlegi ára: 699 Ft
Az aukció vége: 2016-02-10 20:15 . EXKLUZÍV ! Shiseido szemhéjfesték -tükrös + ecset - Jelenlegi ára: 699 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése